2017. szeptember 29., péntek

Blueskocsma - Various Artists-The, Dirty Blues 2.CD


Itt a hétvége, nyit a blueskocsma. A hónap utolsó hétvégéjén mindig a különböző eladok szórakoztatnak bennünket. Most a "piszkos" blues  van terítéken. Hajrá öregcsontok!



A következő felvételeket hallgathatjuk meg:

01 - Bo Carter-Ants In My Pants
02 - The Chicago Swans-Don't Tear My Clothes
03 - Lil Johnso,-Baby
04 - Napoleon Fletcher & Roosevelt Sykes-Ske Showed At All
05 - Lil Johnson-Honey, You So Good To Me
06 - The Dallas Jug Band-You Gotta Have That...
07 - Lil Johnson & Mr.She-If You Don't Bive...
08 - Bo Carter-Please Warm My Weiner
09 - Bea Foote-Try And Get It
10 - Johnny Temple-Gribding Mill
11 - Memphis Minnie-If You See My Rooster
12 - Lil Johnson-Take It Easy Greasy
13 - Georgia White-Get Em From The Peanut...
14 - Blind Willie & Partner-Soutrn Can Mama
15 - Ethel Waters & James P. Johnson-My Handy Man
16 - The Chocolate Dandies-Six Or Seven Times
17 - James Strump Johnson-My Duck's Yas-Yas-Yas
18 - Miss Edith Wilson-My Handy Man Ain't Hand...
19 - Oscar's Chicago-I Wonder Who's...
20 - Blind Boy Fuller-Whar's That Smells Like...
21 - The Memphis Jug Band-Papa's Got Your...
22 - Hattle North & Roosevelt Sykes-Honey Driper Blues
23 - Bo Carter-All Around Man
24 - Tampa Red & Half P-I Wonder Where My Rider...
25 - Lonnie Johnson-Uncle Ned...

Letölthető /download/:
https://data.hu/get/10774189/VA_-_Them_Dirty_Blues.zip

Kedvcsinálók:



Bo Carter-Ants In My Pants

Lil Johnson-Honey, You So Good To Me

Memphis Minnie-If You See My Rooster

 Ethel Waters & James P. Johnson-My Handy Man

The Memphis Jug Band-Papa's Got Your...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése