2020. október 30., péntek

Blueskocsma - Various Artists-The Story Of The Blues (1927-2017) II.

 


Itt a hétvége, bsit a blueskocsma. Mivel a héten kipipálhatjuk a tizedik hónapot is, így a hagyományokhoz híven különböző előadóké a színpad. Folytatjuk a blues története sorozatot a második résszel.


A következő felvételeket hallhatjuk:

26. Evil is Going On - Howlin' Wolf
27. I'm Ready - Muddy Waters
28. Moving On Out Boogie - Lightnin' Hopkins
29. My Babe - Little Walter
30. Mannish Boy - Muddy Waters
31. Dust My Blues - Elmore James
32. Smokestack Lightnin' - Howlin' Wolf
33. Ain't That Lovin' You Baby - Jimmy Reed
34. Don't Go No Farther - Muddy Waters
35. It's You Baby - Sunnyland Slim
36. Little Girl - Little Willie Foster
37. I Can't Quit You Baby - Otis Rush
38. Walkin' by Myself - Jimmy Rogers
39. Got My Mojo Working - Muddy Waters
40. I'm a King Bee - Slim Harpo
41. Groaning the Blues - Unknown
42. Love That Woman - Otis Rush
43. I Got Love If You Want It - Slim Harpo
44. All Your Love - Magic Sam
45. All My Whole Life - Magic Sam
46. Who's Been Talking - Howlin' Wolf
47. Three Times a Fool - Otis Rush
48. She's a Good 'Un - Otis Rush
49. Double Trouble - Otis Rush
50. Moanin' for My Baby - Howlin' Wolf

Letölthető /download/:

Kedvcsinálók:

 Evil is Going On - Howlin' Wolf

My Babe - Little Walter

 Don't Go No Farther - Muddy Waters

 I Can't Quit You Baby - Otis Rush

All My Whole Life - Magic Sam






.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése