2023. február 24., péntek

Blueskocsma - Various Artists-My Favourites Blues and Ballads 5.

 


Folytatjuk sorozatunkat, amelynek címe: My Favourites Blues and Ballads. M z ötödik lemezbe fülelünk bele.


A következő felvételeket hallhatjuk:

1. Freddie & the Screamers - Raised On The Blues (3:39)
2. Albatross - Full Moon On The Main Street (8:14)
3. Fred James - Life Is Hard (5:59)
4. Roy Buchanan - My Sonata (2:48)
5. Walter Trout Band - The Reason I'm Gone (6:20)
6. Tony Sarno - Don't Let Me Down (6:09)
7. Eric Culberson & the Erox Band - Morning Light Blues (4:26)
8. Paul Rodgers - Standing Around Crying (6:24)
9. Preston Shannon - Jail Of Love (4:43)
10. The Beat Daddys - Woman's Got The Power (4:42)
11. Luther Allison - Bad News Is Coming (7:23)
12. Snowy White - Little Wing (4:13)
13. Vargas Blues Band - Do You Believe In Love? (5:18)
14. Pat Boyack & the Prowlers - I Know It's Over (4:44)

Letölthető /link/:

Kedvcsinálók:

Albatross - Full Moon On The Main Street


Walter Trout Band - The Reason I'm Gone


 Paul Rodgers - Standing Around Crying


Luther Allison - Bad News Is Coming 


 Pat Boyack & the Prowlers - I Know It's Ove










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése