2023. április 14., péntek

Bloeskocsma - Various Artists-My Favourites Blues and Ballads12.

 

 
Folytatljuk sorozatuatunkat, amelynek címe My Favourites Blues and Ballads. Ma a tizenkettedik részbe fülelünk bele.


A következő felvételeket hallhatjuk:

1. Sunset Heights - Dreaming Girl (9:29)
2. Tinsley Ellis - To The Devil For A Dime (4:19)
3. Gary Brooker - Give Me Something To Remember You By (4:15)
4. Junior Wells - Oh Pretty Woman (5:48)
5. Robert Cray Band - Little Birds (3:50)
6. Luther Allison - All The King's Horses (5:37)
7. Albert King - I'll Play The Blues For You (7:16)
8. Joe Guitar Hughes - My Baby Told Me (3:44)
9. Albert Collins & The Icebreakers - Lights Are On But Nobody's Home (11:00)
10. Smokin’ Joe Kubek - If It's The Last Thing I Do (5:16)
11. Pat Boyack & the Prowlers - Cleaning Out My Closet (4:19)
12. Smokey Wilson - House In Hollywood (5:33)
13. Tab Benoit - Cross The Line (3:44)
14. Midnight Creepers - Another You (4:30)

Letölthető /link/:

Kedvcsináló:

Sunset Heights - Dreaming Girl 


Robert Cray Band - Little Birds 


Luther Allison - All The King's Horses 


Smokin’ Joe Kubek - If It's The Last Thing I Do


Tab Benoit - Cross The Line 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése