2023. május 19., péntek

Blueskocsma - Various Artists-My Favourites Blues and Ballads 17.

 


Folytatjuk sorozatunkat, amelynek címe Blueskocsma - Various Artists-My Favourites Blues and Ballads. Ma a tizenhetedik lemezbe fülelünk bele.


A következő fevételeet hallhatjuk:

 1. Vargas Blues Band - I Need Your Love So Bad (4:53)

2. Corey Stevens - Blue Drops Of Rain (4:44)

3. Pat Boyack & the Prowlers - I Know It's Over (4:45)

4. Chris "Hammer" Smith & Barbara Harrison - Till I Met You (3:44)

5. Fred James - Full Moon On Main Street (5:17)

6. Lazy Poker Blues Band and Little Smokey Smothers - Clouds In My Heart (5:43)

7. Jon Bare & The Killer Whales - You Shook Me (4:34)

8. Floyd Miles And Friends - That's Why I'm Here Tonight (5:46)

9. Foghat - That's Alright Mama (4:16)

10. Peter Garstenauer - Feels Like Years (6:04)

11. Barry Richman Band - Reflection Avenue (6:04)

12. King Johnson - Where My Baby Might Be (5:05)

13. Diane Durrett - Side Squeeze (4:00)

14. Eric Clapton - Stormy Monday Blues (12:42)

Letölthető /link/:

https://data.hu/get/13746106/Blues_Ballads_17.zip


Kedvcsinálók:


Pat Boyack & the Prowlers - I Know It's Over


Floyd Miles And Friends - That's Why I'm Here Tonight


 Chris "Hammer" Smith & Barbara Harrison - Till I Met You 


 Diane Durrett - Side Squeeze


 Eric Clapton - Stormy Monday Blues










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése