2023. március 17., péntek

Blueskocsma - Various Artists-My Favourites Blues and Ballads 8.

 


Folytatjuk sorozatunkat amelynek címe My Favourites Blues and Ballads. Ma a nyolcadik lemezbe fülelünk bele.


A következő felvételeket hallhatjuk:

1. Paul Woodcock - Hard Way (3:49)
2. Glenn Lane - Stay Gone (4:27)
3. Guitar Shorty - You Gave Me The Blues Body (5:11)
4. Jimmy В Lane - Four O'Clock In The Morning (7:13)
5. Bluebirds - 3rd House On The Left (3:18)
6. The Micke Welch Band - Mole's Blues (5:55)
7. Bill Perry - Sneaking Around (6:09)
8. Smokey Wilson - The Man From Mars (5:42)
9. Tinsley Ellis - Dangling By A Thread (3:45)
10. Melvin Taylor - I'll Play The Blues For You (5:14)
11. Dr. Hector & The Groove Injectors - Safe In Your Arms Again (5:05)
12. Luther Allison - Living In The House Of Blues (5:31)
13. Pat Travers - The Rain (6:19)
14. Lefthand Freddy And The Aces - Keep My Cool (3:52)

Letölthető /link/:

Kedvcsinálók:


Glenn Lane - Stay Gone


 Bluebirds - 3rd House On The Left


 Bill Perry - Sneaking Around


Melvin Taylor - I'll Play The Blues For You 


Lefthand Freddy And The Aces - Keep My Cool












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése